Franciszek Georgiew
CEO

Siedem lat temu postawiłem pierwsze kroki w branży reklamowej, bazując na doświadczeniach z dziennikarstwa internetowego.

Okazało się, że moje umiejętności świetnie przekładają się na nową ścieżkę kariery. W ciągu dwóch lat przeszedłem w nowej pracy drogę od stanowiska juniorskiego do zarządzania działem social media, tworząc tony wartościowego contentu i prowadząc wiele udanych kampanii. 

Kolejnym przełomem okazała się być dla mnie współpraca z organizacją UFC. Pracując po godzinach dla jednego z największych sportowych graczy na świecie, zetknąłem się z zupełnie nowymi standardami. Zyskałem również dodatkowe środki, które pozwoliły mi postawić następny krok, jakim było założenie Social Tigers.

W czwartym roku działalności Social Tigers tworzymy już kilkunastoosobowy zespół. Wizja stworzenia najlepszej agencji social media w kraju nie jest już mrzonką, a wizją, która zaczyna się powoli materializować. Chcemy, by ludzie pracowali tu z zaangażowaniem i poczuciem wspólnego dążenia do celu. Udało nam się odciąć od branżowych patologii. Każdy kolejny etap rozwoju jest coraz bardziej wymagający, a co za tym idzie - daje większą satysfakcję z jego pokonania.

Prywatnie interesuję się niemal wszystkim, co związane jest z przedsiębiorczością, marketingiem i historią. Największą inspiracją pozostaje dla mnie antyk i dzieje starożytnego Rzymu. Test Gallupa przypisał mi predyspozycje do strategii, rywalizacji, indywidualizacji, nacisku na osiągnięcia i aktywizowania innych. Myślę, że trudno się z tym nie zgodzić!