Fabian Smela
Office Manager

Do Warszawy przeprowadziłem się 8 lat temu. Wtedy nie spodziewałem się, że zwiążę się z branżą social mediową. Ale to marka Social Tigers pośrednio sama mnie znalazła.

W mediach społecznościowych często przypadkiem trafiałem na informacje o agencji, widziałem ich działania, czytałem posty, wywiady. Kiedy pojawiła się okazja aplikowałem i w ten sposób uwolniłem się z korporacyjnych standardów i trafiłem do Tygrysów.

Wcześniej pracowałem jako manager administracji i biura, analityk danych, handlowiec. W agencji w końcu mogę zebrać to czego się nauczyłem przez 10 lat w poprzednich firmach i korzystać z tego doświadczenia. Mam swobodę w wyrażaniu swoich pomysłów, realizuję to, czego do tej pory nie mogłem przez przytłaczającą ilość procedur i długie procesy wewnętrze.

Mój główny cel w Social Tigers to wniesienie nowatorskiego podejścia administracyjnego, efektywne i efektowne działanie biura, a także aplikowanie sposobów na ułatwienie pracy i procesów. Administracja, finanse i HRy też mogą być nowoczesne i niestandardowe, a zarazem poukładane i praktyczne.

W życiu prywatnym i zawodowym kieruję się zasadą: „kiedy nie ma trudności, powstaje przeciętność” więc nigdy się nie nudzę i ciągle podnoszę sobie poprzeczkę.