Daniel Kotliński
Marketing Manager

Pamiętam, jak w czasach szkolnych wielu powtarzało, że "z pisania nie da się wyżyć". "Too bad for me!" - myślałem, bo pisanie było rzeczą, którą robiłem od zawsze.

Na szczęście dla mnie, marketing w Polsce "odkrył" na nowo zalety content marketingu, pozwalając doskonale odnaleźć się podobnym do mnie - osobom, których pasja zrodziła się na przecięciu świata reklamy i mediów.

Pierwsze doświadczenia w dziennikarstwie biznesowym stawiałem w newsroomie Wprost.pl, zaś pierwsze szlify w marketingu zdobywałem, wydając własnym sumptem zbiory wywiadów z najlepszymi polskimi startupowcami (2014). 

Z content marketingiem zetknąłem się pierwszy raz w redakcjach NaTemat oraz INNPoland.pl, gdzie oprócz treści redakcyjnych, byłem odpowiedzialny za realizację wielu kampanii natywnych (m.in. dla KGHM, PKN Orlen, BASF, Pracuj.pl, home.pl, Samsunga, ING, Deutsche Bank). Doświadczenie z obszaru planowania kampanii content marketingowych zdobywałem jako redaktor naczelny portalu Marketingibiznes.pl, skąd przeszedłem do Social Tigers. 

Aktualnie zarządzam procesem contentowym i pracuję nad ciągłym wzrostem poziomu tworzonych treści. W ramach ekosystemu Social Tigers prowadzimy działalność edukacyjną z obszaru marketingu społecznościowego poprzez: bloga, na którym regularnie publikujemy wnioski z własnych eksperymentów i codziennej pracy z klientami, fanpage z poradami naszych specjalistów, grupę Tygrysy Socjalu, gromadzącą blisko 4000 osób z branży, dwie edycje ebooka "Księga Adsów" (+11k pobrań) oraz szkolenia "Jak dla swoich".