Grupy na Facebooku: Szkolenie online [LIPIEC]szkolenie

27. LIPCA, SZKOLENIE NA PLATFORMIE ZOOM

27 Jul 2020 11:00 - 17:00
  • Szkolenie online na platformie ZOOM,
  • 14 miejsc

Koszt szkolenia: 398.37 PLN netto 490.00 PLN brutto

Czego się dowiesz?

Grupy na Facebooku: jak budować społeczność?

Podczas mojego szkolenia zrozumiesz, że grup się nie "buduje" - grupy się "sadzi", jak drzewa. Organizacja społeczności przy marce to przez wielu proces utożsamiany z działaniami reklamowymi. Widać tego efekty - zdecydowana większość grup na Facebooku jest martwa lub stanowi "miejsce zrzutu" linków do artykułów. Dbałość o relacje i umiejętne prowadzenie grupy to olbrzymia przewaga konkurencyjna 

Strategia społeczności 

Choć kształtowanie społeczności wymaga empatii i zaangażowania, plan na jej rozwój można przygotować w formie strategii. Dzięki temu z góry określisz misję, wizję, cele oraz powiążesz KPI społecznościowe z KPI biznesowymi. Taki dokument strategiczny będzie również punktem wyjścia do rozmowy z zarządem lub przełożonym w dziale marketingu, oraz posłuży nam do stworzenia konkretnego harmonogramu pracy. 

Cykl życia społeczności - odpowiedz na niego!

Każda społeczność i niemal każda grupa rozwija się według pewnego stałego schematu. Na każdym poziomie rozwoju, oczekiwania członków oraz cele i zadania administratora, są różne. Podczas szkolenia dokładnie zrozumiesz cykl życia społeczności i zaprojektujesz odpowiednie aktywności na każdy etap!

Szkolenie online, dostęp do zamkniętej społeczności

Szkolenie przeprowadzimy na platformie Zoom, dzięki czemu możesz do nas dołączyć z dowolnego miejsca na świecie! Szkolenie jest tak zaprojektowane, aby zbalansować treści teoretyczne z praktycznymi w angażujący sposób. W trakcie dnia będą krótsze przerwy na oddech i networking, a także jedna dłuższa na obiad. Po szkoleniu, wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania ze szkolenia! Utworzymy sobie również prywatny czat grupowy, na którym po szkoleniu dalej będziemy pracować nad Waszymi grupami.

pobierz agendę

Prowadzący szkolenie


Daniel Kotliński
Marketing&Community Manager

Daniel Kotliński - szef działu marketingu i sprzedaży w Social Tigers. Odpowiada za strategię marki, a także zarządza rozwojem społeczności w grupach: Tygrysy Socialu (12 tys. członków) oraz Tygrysy Premium. Konsultant ds. grup na Facebooku - pomaga małym i średnim firmom tworzyć własne społeczności w duchu "community first".

Rezerwuj szkolenie

Koszt szkolenia: 398.37PLN netto
Ilość miejsc:
Kod: ... Rabat: ...
Łącznie: 398.37 PLN netto (490.00 PLN brutto)

Pozostałe szkolenia