FB Ads dla e-commerce - podstawa [KWIECIEŃ]szkolenie

14. kwietnia 2020

14 Apr 2020 10:00 - 16:00
  • Warszawa, Wspólna 56
  • 14 miejsc

Koszt szkolenia: 549 PLN netto 675.27 PLN brutto

Czego się dowiesz?

Poznaj wszystkie tajniki piksela Facebooka

Nauczymy Cię wszystkiego na temat Pixela Facebooka - żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi. Omówimy różne sposoby implementacji na stronie, zasady zbierania danych, a także najczęściej popełniane błędy. Twój remarketing wkroczy na zupełnie nowy poziom! 

Skonfiguruj i zacznij używać katalogu produktu

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jak zacząć pracować z katalogiem produktów - tworzyć reklamy dynamiczne, czyli np. ratować nieukończone transakcje w swoim sklepie. Podpowiemy, jakich błędów unikać, a także jak skonfigurować poprawnie katalog w zależności od platformy, na jakiej działasz. 

Opanuj cel reklamowy - Konwersja

Nie będziemy zanudzać Cię banalnymi wskazówkami, teoriami atrybucji i akademicką dysputą o wyższości jednego narzędzia nad innym. Social Tigers to gwarancja solidnej, mięsistej dawki wiedzy, którą wyprowadzamy wprost z tysięcy pytań, na jakie udzieliliśmy odpowiedzi w ostatnich latach podczas warsztatów i szkoleń. Otrzymujesz esencję wiedzy, która otworzy Ci drogę do samodzielnej pracy z celem na konwersje w przyszłości!

Część warsztatowa - pokaż swój sklep

Jesteśmy osobami, które prowadzą praktyczne działania o ścisłym nastawieniu biznesowym. Po części teoretycznej, przejdziemy do analiza danych sklepów uczestników, na konkretnych przykładach pokażemy, jak interpretować dane i jakie decyzje na ich podstawie podejmować. Pomożemy w konfiguracji narzędzi analitycznych i wypuścimy ze szkolenia z głową pełną pomysłów na kolejne kampanie wspierające sprzedaż!

pobierz agendę

Prowadzący szkolenie


Albert Radomski
e-commerce manager

e-commerce manager w Social Tigers. Posiada 9-letnie doświadczenie w realizacji kampanii sprzedażowych w systemach reklamowych Facebooka i Google. Zarządzał zespołami performance i szkolił specjalistów agencji reklamowych i domów mediowych. Autor rozdziałów o Facebook Analytics w przewodniku “Księga Adsów 3” oraz kursu online “Facebook Analytics: od podstaw”.

Rezerwuj szkolenie

Koszt szkolenia: 549PLN netto
Ilość miejsc:
Kod: ... Rabat: ...
Łącznie: 549 PLN netto (675.27 PLN brutto)