Case Study

Rozpoznanie problemu

I’M Inter Motors to pierwsza i największa sieć sklepów motocyklowych w Polsce. Posiada 40 stacjonarnych sklepów oraz prężnie działający e-commerce. Poza sprzedażą produktów i usług, I’M Motors chce być blisko motocyklistów, angażując się w dialog z fanami. Szczególnie dba o bezpieczeństwo oraz pozytywny wizerunek motocyklistów.

Nasza współpraca z I'M Inter Motors miała polegać na prowadzeniu głównego fanpage'a firmy, czyli na tworzeniu codziennej komunikacji oraz na wspieraniu jej reklamowo. Na pierwsze KPI umówiliśmy się po dwóch miesiącach pracy, by móc ustalić je racjonalnie. Do tego czasu skupiliśmy się przede wszystkim na tworzeniu angażującego contentu i testach w systemie Facebook Ads.

Ostatecznie klient zdecydował powierzyć nam część działań sprzedażowych, dzięki czemu mogliśmy przeprowadzić również szereg kampanii na konwersję.

Dobrze dobrane KPI ma ogromne znaczenie, dlatego po okresie testowym wyznaczyliśmy wskaźniki dla wszystkich działań (z rozbiciem na typy postów).

Wśród nich znalazły się:

  • pierwsza dziesiątka rankingu Sotrendera w kategorii dot. zaangażowania użytkowników,
  • określona liczba aktywności pod postem każdego rodzaju np. minimum 300 reakcji pod postami, które nie promują żadnego produktu, a mają jedynie angażować odbiorców,
  • średni koszt zakupu nie przekraczający 10 zł.  

Dodatkowo zobowiązaliśmy się do wsparcia I’M Inter Motors od strony graficznej - tworzenia newslettera oraz banerów reklamowych na stronę internetową.