Główne zadania na tym stanowisku to rozwijanie umiejętności w zakresie obsługi klientów e-commerce na Facebooku poprzez tworzenie z grafikiem sprzedażowych kreacji reklamowych i obsługę systemu Facebook Ads.

Pozostałe zadania to kształcenie innych kompetencji potrzebnych do pracy z e-commerce (Google Ads, Google Analytics, e-mail marketing).

Niezbędne kompetencje:

  • Umiejętność szybkiego nabywania nowych umiejętności. Dużo pokażemy Ci sami, ale wymagamy od Ciebie umiejętności uczenia się również samodzielnie.
  • Umiejętność praktycznej obsługi konta firmowego na Facebooku i Instagramie.
  • Analityczny umysł - nie możesz bać się liczb i tabelek.


Pożądane kompetencje: 

  • Lekkie pióro i zacięcie copywritera.
  • Podstawowa znajomość systemu reklamowego Facebooka.


Wynagrodzenie:

  • Staż płatny stosownie do początkowych kompetencji.
  • Klucz do zwiększenia zarobków: sprawne nabywanie samodzielności w kolejnych kompetencjach.  


Forma zatrudnienia: 

  • Zlecenie lub firma-firma.

Kandydatury zbieramy do 03.09, na rozmowy zapraszamy w dniach 04-06.09. Do zobaczenia! :)