Szukamy osoby, która chce działać w obszarze e-commerce i ma w tym obszarze udokumentowane sukcesy. 

UWAGA: Na zgłoszenia czekamy do 30. października 2020 roku. 


Szukamy osoby, która:

  • bez zawahania rozszyfrowuje takie skróty jak CPM, CPS, PLA, LTV, DPA, ROAS,
  • posiada kompetencje Facebook Ads i Google Ads (i posiada pełną biegłość w przynajmniej jednym z tych systemów),
  • jest komunikatywna i będzie potrafić wytłumaczyć klientom agencji swoje metody działania.

Zakres obowiązków:

  • codzienny nadzór kampanii Facebook i Google Ads w projektach e-commerce,
  • stały kontakt z klientami agencji,
  • udział w postępowaniach sprzedażowych, przy tworzeniu media planów i audytów kont reklamowych.

Kierunek rozwoju:

  • widzimy przyszłość w kompetencjach analitycznych i w tym kierunku będzie zmierzać zespół performance marketingu.

Kryterium sukcesu:

  • poczucie zaopiekowania u naszych klientów i realizacja ich celów biznesowych.

Oferujemy:

  • pracę biurową od 10:00 do 16:00, z czterema dniami pracy zdalnej w miesiącu,
  • partycypacyjny system wynagrodzeń, w którym duże zaangażowanie przekłada się na wysokie zarobki (10k netto+ przy umowie B2B),
  • współpracę ze zgranym, pomocnym zespołem o wysokiej kulturze organizacyjnej,
  • możliwość dużej ekspozycji w najsilniejszych kanałach agencyjnych w Polsce.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  • możesz spodziewać się dwóch rozmów kwalifikacyjnych i zadania, które sprawdzi Twoje umiejętności w praktyce,
  • będziemy również prosić o podanie kontaktu do sprawdzenia referencji,

Aplikuj poniżej!