KSIĘGA ADSÓW 2.0ebook

czyli jak zostać tygrysem social media

Dowiedz się jak:

  • zamówić skuteczną reklamę na Facebooku
  • tworzyć posty, które wywołują konkretne akcje
  • wykorzystać 100% możliwości targetowania
  • dobrać szerokość grupy docelowej
  • uniknąć najczęstszych błędów reklamodawcy
  • dobrać odpowiedni budżet kampanii
  • analizować skuteczność reklamy

Cena: 30,00 PLN netto 36,90 PLN brutto

CO NOWEGO W KSIĘDZE ADSÓW?

Pierwszy ebook Social Tigers okazał się być absolutnym hitem. Przełożył się na nasze wyniki biznesowe i dostaliśmy jasny feedback, że wsparł skutecznie wiele osób, które chciały poznać lepiej reklamę na Facebooku.

Kiedy usiadłem do uzupełniania „Księgi Adsów 2.0” o informacje, których nie przekazałem w pierwszej edycji, nie spodziewałem się, że skończymy z dwukrotnie większą objętością ebooka. Plik w Wordzie przed obróbką pokazał 111 stron czystego maszynopisu!

Zdecydowałem się również na przygotowanie nowego układu treści, który odzwierciedla kolejne kroki, które stawiamy w Menedżerze Reklam. To i dodatkowy wstęp dla osób początkujących sprawiają, że nawet osoba bez praktycznego doświadczenia może skutecznie zamówić pierwszą reklamę na Facebooku.

Zależało mi również na uproszczeniu i doprecyzowaniu języka tak, by pokrywał się on tym, który znajdziemy w oficjalnej pomocy Facebooka w języku polskim. W połączeniu z dodatkowymi ilustracjami ebook powinien spełnić wymagania zarówno osoby początkującej, jak i średnio zaawansowanego reklamodawcy, który chce lepiej poznać metody promocji stosowane w agencji Social Tigers.

Franciszek Georgiew

Zobacz szkolenia

Kup ebooka

Koszt: 30,00 PLN netto
Łącznie: 30,00 PLN netto (36,90 PLN brutto)