księga adsówebook

czyli jak zostać tygrysem social mediów

Dowiedz się jak:

  • targetować potencjalnych klientów
  • stworzyć skuteczną kreację reklamową
  • dobrać odpowiedni budżet kampanii
  • prowadzić działania zorientowane na cel
  • analizować skuteczność reklamy
Dzięki. Ebook został wysłany na Twoją skrzynkę e-mail.
Franciszek Georgiew

W „Księdze Adsów” skupiałem się na najczęściej popełnianych błędach, z którymi spotykam się podczas codziennej pracy, a także śledząc branżowe grupy i rozmawiając z uczestnikami licznych szkoleń.

Praktyka działań Social Tigers pokazuje, że to nie triki, a sprawnie wykorzystane podstawy stanowią o 95% sukcesu. Proste w obsłudze „adsy” stają się problematyczne dopiero wtedy, kiedy trzeba połączyć je w konwertującą strategię działań. Mam nadzieję, że po lekturze tej publikacji spróbujesz ją stworzyć albo skutecznie zoptymalizujesz dotychczasową!

Zobacz szkolenia