Jak pewnie zauważyliście, ostatnio postujemy mniej. Staramy się wrzucać tylko informacje przydatne dla Was, dlatego kiedy musimy przysiąść nad nowymi zleceniami, po prostu milczymy i dłubiemy w komputerach jak robaczki :)

Dziś uznaliśmy, że raz na kwartał nie zaszkodzi przypomnieć naszym Czytelnikom, że nie jesteśmy blogiem, a stale rosnącą (witamy na pokładzie, Iga!) agencją social media i public relations.

Przejdźmy zatem do powodów naszego milczenia, którymi są następujący Klienci pozyskani w ciągu ostatnich kilkunastu tygodni.

Narodowe Centrum Studiów Strategicznych - polski think tank zajmujący się szeroko pojętą tematyką bezpieczeństwa. Obsługujemy ich Facebooka, Twittera i ściągamy uwagę mediów na duże konferencje, które organizują. Potężne AVE, sale pełne zainteresowanych dziennikarzy, nowa identyfikacja wizualna, lawina aktywności na Facebooku, to pierwsze kroki, które przedsięwzięliśmy, by pomóc w dalszym rozwoju NCSS.

Festiwal Biegowy - wielka impreza biegowa tuż po Forum Ekonomicznym w Krynicy. FB Ads wyciągnęły sprzedaż pakietów na biegi na nowy poziom, fanpage również zaliczył bardzo szybki wzrost. W tej chwili w Krynicy znajduje się ponad 10 000 biegaczy i cieszymy się, że mogliśmy mieć w tym swój udział.

Top Student House Warsaw - najlepszy przykład, że jeden post tygodniowo i niewielki budżet mogą w pełni wystarczyć do wygenerowania dobrej sprzedaży. Kampania FB Ads targetowana na studentów Erasmusa, sprawiła, że skrzynka Klienta padła pod naporem zapytań. Akademik jest w zasadzie pełny po miesiącu działań. Brawo, Karolina! Czasami żałujemy, że nie decydujemy się na rozliczenie poprzez prowizję zawsze tam, gdzie to możliwe - tego błędu pewnie już nie popełnimy.

LFN - Ladies Fight Night - jedyna w Europie organizacja sportów walki tylko dla kobiet. Trzy tygodnie temu rozpoczęliśmy porządkowanie działań social media i public relations. Wczoraj w Arkadia odbyło się ważenie, a dziś zapraszamy Was na darmowy stream z gali na lfn.com.pl. Z 30 tysięcy odbiorców do ponad 300 tysięcy w niecały miesiąc? Super! Tym bardziej, że mówimy o OSOBACH, a nie zasięgu.

Pit Bull West Coast PL - prawdopodobnie największa marka odzieżowa wywodząca się ze środowiska sportów walki. Rozwijamy tam wszystkie możliwe KPI, z każdym tygodniem osiągając coraz lepsze wyniki. Pomimo zmian w algorytmie Facebooka, udało nam się jeszcze mocniej rozpędzić profil, a dopiero się rozkręcamy. 17 września wpadajcie na Wielkie otwarcie sklepu Pit Bull Wrocław!

bossa.pl - od czwartku mamy przyjemność płynąć po burzliwych wodach Forexu i innych finansowych zagwozdek, wprowadzając liczne innowacje na profilu i pomagając brokerom wykorzystać pełną moc reklam na Facebooku.

Mauricz Training Center - Jakub Mauricz współpracuje z nami od ponad roku i już za chwilę niemal podwoi zakres swojej działalności w mediach społecznościowych, rozszerzając działalność na kolejne profile. To dzięki wsparciu, którego konsekwentnie udziela mu Maciek! Zapraszamy na nowy dietetyczny sezon szkoleniowy na https://www.facebook.com/MauriczTrainingCenter/events.

Astanga Yoga Studio - najlepsze studio yogi w Warszawie, gdzie promować będziemy nabory i tworzyć społeczność dookoła yogi. Startujemy już za chwilę i nie możemy się doczekać pierwszego treningu!

whatscookin.pl - wkrótce startujemy z działaniami dla tej marki. Ma wiele asów w rękawie, którymi może zaskoczyć polski rynek :) Takich zleceń, które czekają na podpis na umowie jest jeszcze co najmniej kilka, ale kierując się zasadą pierwszeństwa wyróżniliśmy właśnie ich.

To miłe, że niemal po każdym promowanym wpisie tyle znaczących firm i osób zwraca się do nas z propozycjami współpracy. Dzięki serdeczne dla Was za polecanie nas dalej - zgłaszajcie się do nas po prowizje ;) A ponoć na Facebooku nie ma zamożnych ludzi, przedsiębiorców i nie ma co postować tutaj „poważnych” treści…

Acha, następny #tigertip już w poniedziałek! Do zobaczenia!