Oto pierwszy #TIGERTIP! Tygrysie wskazówki pozwolą Ci wzbogacić co tydzień swój arsenał o jedną technikę promocji w Internecie.

Skorzystaj z opcji Ads Managera

Narzędzie reklamowe Facebooka udostępnia nam możliwości bardzo szczegółowego targetowania. Mimo to niewiele z kryteriów umożliwia precyzyjne dotarcie do osób o lepszej sytuacji majątkowej i większość reklamodawców rykoszetuje po przypadkowych osobach, marnując pieniądze.

Jak więc targetować reklamy na Facebooku, by dotarły do osób zamożnych?

Jeśli zasobność portfela to główna cecha odbiorców, na której nam zależy, świetnym rozwiązaniem będzie targetowanie na użytkowników flagowych smartfonów, osób często podróżujących zagranicę oraz urządzeń na systemie Mac Os X. Znacząco zmniejszy to udział przypadkowych wyświetleń reklamy na Facebooku i pełniej wykorzystamy budżet reklamowy.

Co ciekawe, stawka aukcji w rywalizacji o tych użytkowników nie jest szczególnie wysoka. To czyni ten sztosik jeszcze bardziej atrakcyjnym!

Dowiedz się więcej – szkolenia Social Tigers