Pixel Facebooka to podstawowe narzędzie do mierzenia aktywności użytkowników FB w obrębie własnej strony internetowej. 

Przeprowadziliśmy ostatnio kilka szkoleń z Facebook Ads i zaskakująca ilość osób nie miała w swojej stronie zainstalowanego pixela FB, czyli kodu, który pozwala targetować wpisy i reklamy na odwiedzających stronę.

Dlaczego warto zainstalować pixel Facebooka?

Nawet jeśli dzisiaj nie planujecie prowadzić żadnych reklam, warto żeby dane z www już zaczęły być zbierane. Pozwoli to za kilka miesięcy na takie sztuczki:

- pokazywanie na Facebooku reklam produktów, które ktoś oglądał na stronie

- targetowanie kampanii na pozyskiwanie fanów do osób, które odwiedziły stronę, a nie są jej fanami

Możliwości będzie jeszcze więcej, więc nie zwlekaj z instalacją tego kodu. To bardzo proste - możesz to zrobić sam, z pomocą webmastera, albo korzystając z usług agencji social media :)

EBOOK: 127 STRON WIEDZY O FB ADS