W chwili obecnej można powiedzieć o modzie na narzędzia, które mają wspomagać pracę social marketerów. Dzisiejszy #TIGERTIP wskaże Wam, kiedy zdecydować się na użycie najmodniejszych narzędzi, a kiedy oszczędzić te pieniądze i przeznaczyć je na kwiaty dla mamy. 

Najpopularniejsze narzędzia social marketingu

W agencjach reklamowych wykupowane są abonenty na najpopularniejsze usługi - jak Brand24, Sotrender, FastTony, czy ich zagraniczne odpowiedniki. Wynika to z obecności na różnego rodzaju eventach, gdzie zachwalane są ich duże możliwości.

Sęk w tym, że wiele osób nie jest wyedukowana do ich odpowiedniego użycia. Spotkaliśmy się ostatnio z przygotowywaniem raportów z własnego fanpage'a na podstawie szacowanego zasięgu treści z Brand24!

Wykorzystaj darmowe narzędzia do monitoringu

Trzymając się Facebooka, który jest naszym ukochanym medium, zanim w ogóle rozważysz użycie zewnętrznego narzędzia analitycznego, reklamowego czy monitorującego, poznaj jego natywne opcje! Wejdź w każdy zakamarek portalu, AdsManagera, poznaj po kolei takie narzędzia jak remarketing, niestandardowe grupy odbiorców, PowerEditor czy tak niedoceniane statystyki. Tym bardziej, że z każdym miesiącem jest tego coraz więcej i podlegają one nieustannej ewolucji.

Dlatego jeśli nie przeklikaliście jeszcze swojego Facebooka, nie szukajcie na siłę, gdzie zostawić pieniądze. Gorąco rekomenduję wymienione marki, zresztą dlatego wymieniłem je, a nie konkurencję. Tylko zanim się na nie zdecydujecie, poznajcie możliwości tego, co macie pod ręką za darmo!

Misja na ten tydzień: zanim pójdziesz na swój lokalny #czwrtk, weź się w garść człowieku, wyeksportuj statystyki w Excelu i pobaw się nimi! Chyba, że jesteś takim social media ninja, który cały swój budżet przeznacza na abonament narzędzia reklamowego...