Audience Insights przyda się w sytuacji, kiedy poczujesz, że doszedłeś do ściany jeśli chodzi o doskonalenie działań na Facebooku.

Co to jest Audience Insights?

Audience Insights powie Wam więcej o demografii fanów profili, które prowadzicie, ale tylko jeśli macie więcej niż 1000 fanów. Możecie sprawdzić nim też niestandardowe grupy odbiorców, np. ludzi odwiedzających Wasze strony internetowe. Oczywiście tylko te, na których zainstalowaliście wcześniej Pixel Facebooka.

Do czego można wykorzystać wiedzę z Audience Insights?

Cechy Waszych fanów określone kategoriami reklamowymi Facebooka. Dla przykładu, sprawdzając nasze profile z branży fitness w Audience Insights, doszliśmy do informacji, że znaczny procent ich fanów należy do branży „personal care”. Zoptymalizowanie reklamy o dodanie tego kryterium, obniżyło nam koszty działań o 30-40%, pozwalając na dotarcie do mniej przypadkowych osób i sprawiło, że szkolenia Mauricz.com pękają w szwach jeszcze bardziej, niż przedtem.

Oprócz optymalizacji reklam, możecie znaleźć istotne wskazówki do kogo piszecie, a zatem czy Wasz język jest odpowiedni dla danej grupy, a także dodatkowe dane, którymi możecie się bawić w dowolny sposób. Radzimy wracać do zakładki „Audience Insights” w Waszym menadżerze reklam co jakiś czas, bo na pewno nie od razu wpadniecie na kreatywne sposoby wykorzystania zawartych tam informacji.

Czytaj także:

EBOOK: 127 STRON WIEDZY O FB ADS