Współpraca z Holistic – jak to się zaczęło?

Holistic to szwedzka firma produkująca naturalne suplementy diety i propagująca ideę świata wolnego od chorób oraz zanieczyszczeń. Holizm w rozumieniu marki to wypełnienie luki pomiędzy medycyną konwencjonalną i alternatywną, równowaga wewnętrzna i zewnętrzna. Firma ma wypracowaną pozycję cenionego producenta suplementów diety w Szwecji. Jej kolejnym celem stała się ekspansja na rynek polski i zbudowanie świadomości marki wśród tutejszych konsumentów.

Budowanie świadomości marki za pomocą content marketingu

Układając harmonogramy, przypisywaliśmy każdemu miesiącowi odpowiedni suplement oraz wybrane elementy filozofii Holistic. W określone dni, na początku tygodnia, wykorzystywaliśmy sprawdzone działania, takie jak cytaty czy infografiki. Są to bowiem treści niezobowiązujące, przyciągające uwagę, a przede wszystkim angażujące. Dzięki ich użyciu zwiększaliśmy przyrost fanów niskim kosztem.

Środy były zazwyczaj zarezerwowane dla postów produktowych. Elementem każdego z nich było wykonane przez nas zdjęcie danego suplementu, odpowiedni branding oraz merytoryczne, ale wciągające copy. Zazwyczaj sięgaliśmy po linkposty przenoszące do polskiej witryny Holistic z wyraźnym wezwaniem do akcji, doskonale sprawdzały się także reklamy karuzelowe, w których mieliśmy naprawdę spore pole do popisu.

Weekendy należały do ekspertów ds. żywienia i trenerów, z którymi firma nawiązała współpracę w Polsce. Na początku obalanie mitów i cytaty, z czasem przepisy kulinarne z wykorzystaniem danego produktu czy filmy instruktażowe z prostymi ćwiczeniami skierowanymi do fanów.

Efekty naszych działań

Holistic to szwedzka firma produkująca naturalne suplementy diety i propagująca ideę świata wolnego od chorób oraz zanieczyszczeń. Holizm w rozumieniu marki to wypełnienie luki pomiędzy medycyną konwencjonalną i alternatywną, równowaga wewnętrzna i zewnętrzna. Firma ma wypracowaną pozycję cenionego producenta suplementów diety w Szwecji. Jej kolejnym celem stała się ekspansja na rynek polski i zbudowanie świadomości marki wśród tutejszych konsumentów.

Tworząc polski fanpage Holistic, postanowiliśmy przyjąć strategię, która pozwoli nam zarówno prowadzić komunikację i zaprezentować ducha oraz wartości firmy, jak i sprzedawać jej produkty.

Dzięki tej prostej, ale świadomej komunikacji zbudowaliśmy grupę lojalnych fanów, która rośnie z dnia na dzień. W każdym miesiącu docieramy średnio do 100 tys. osób, a koszt reklamy postów produktowych rzadko kiedy wykracza poza złotówkę za kliknięcie linka. W oczywisty sposób wpływa to dodatnio na efekty sprzedażowe firmy.