Profile naszych Klientów nie są najpiękniejsze w branży, prawdopodobnie nie mamy też najlepszych open space’ów i najdroższych Air Maxów. Ścisły trzon kompetencji Social Tigers to działania, które mają sens BIZNESOWY.

Dodatkowe opcje targetowania reklam

Fanpage to nie miejsce do wrzucania pięciu grafik tygodniowo z ciekawostkami z Wikipedii. To miejsce do wykorzystania poniższych narzędzi, których szczegółowe zastosowania to tematy na osobne artykuły:

  • REMARKETING do osób, które odwiedziły stronę, konkretne podstrony, spędziły na stronie określoną ilość czasu, obejrzały określony fragment filmu. Naznaczamy osoby, które wstępnie zainteresował nasz content i wracamy do nich ponownie, zamiast za każdym razem szukać ich od początku.
  • BAZY MAILI / TELEFONÓW, wgrywając bazę klientów czy inną posiadaną bazę do Facebooka nie marnujesz złotówki na dotarcie do przypadkowych osób. Możesz tworzyć krojone na miarę komunikaty do swoich klientów, które wyświetlają się tylko im, podczas gdy osoby na innym etapie lejka sprzedażowego zobaczą coś zupełnie innego.
  • GRUPY PODOBNYCH ODBIORCÓW - grupy odbiorców najbardziej podobnych do: bazy klientów, osób odwiedzających stronę, itp. Przydatne przy zawężaniu grup odbiorców w celu ograniczenia wydatków i zwiększenia skuteczności reklam.
  • GEOTARGETOWANIE dotarcie do osób będących w konkretnych miejscach, np. na konkretnym wydarzeniu z interesującej nas branży, na targach, bazarze, w centrum handlowym. Wiążmy content z miejscem, w którym go wyświetlamy, a nie ciekawostki z Wikipedii z przypadkowymi grupami odbiorców po 500 tys. osób „bo jest wtedy więcej lajków”.
  • TARGETOWANIE NAZW STANOWISK I KONKRETNYCH FIRM ultraprecyzyjne reklamy, które dają szereg ciekawych możliwości. My pokazujemy nasze posty Klientom, aby wzmacniać własną markę, która jest bardzo istotna w takiej relacji. Kiedy indziej pokazujemy posty Klienta jego sponsorom, aby czuli, że wspierają wydarzenie silnie obecne w mediach społecznościowych. Zastosowań są setki.

Możliwości jest jeszcze więcej, ale jeśli nie korzystacie z tych pięciu, ciężko mówić o pójściu dalej. Przejrzyjcie starsze tipy, żeby lepiej zrozumieć strategię reklamowania, którą kierujemy się w Social Tigers.