Ci, którzy wiedzą, czemu prowadzą komunikację w social mediach, to mniejszość. 

Ale jeszcze mniejszy ułamek firm wie, po co umieszcza w tam konkretne wpisy. A każdy z publikowanych postów powinien mieć jasno określony CEL!

Czym jest cel wpisu na Facebooku?

Celem wpisów może być na przykład:

  • przekierowanie na stronę
  • szeroki zasięg w grupie docelowej
  • atrakcyjna prezentacja nowego produktu

Dlaczego ustalenie celu jest tak ważne?

Znając cel, możemy zoptymalizować pod kątem jego realizacji:

  • WPIS - czyli dobrać typ posta, kreację, copy...
  • REKLAMĘ - czyli dobrać cel reklamowy, grupę docelową, umiejscowienia... 

I teraz ważne pytanie: jak mielibyśmy cokolwiek optymalizować, nie wiedząc po co treść umieszczamy?

O samej optymalizacji w kolejnych tipach. A Wy tymczasem korzystając z weekendu przejrzyjcie treści, które pojawiają się na Waszych profilach pod kątem celów, które realizują. Czy podejmowaliście tu świadome decyzje, czy publikujecie, bo trzeba lub wypada? 

Treści, które nie mają żadnego celu i nic do przekazania, nie powinny nigdy się pojawiać. Amen!

O wyznaczeniu celu wpisu piszemy dużo więcej w Księdze Adsów. Z tego e-booka dowiesz się, jak skutecznie wyznaczyć cel działań i optymalizować promocję na Facebooku pod jego kątem. Publikację możesz pobrać bezpłatnie STĄD.