Nowy Rok, Nowi My – choć brzmi to jak kolejne nic nie znaczące hasło reklamowe, w tym przypadku jest ono mocno osadzone w rzeczywistości. To, że nasz brand hero – rozpoznawalny wśród wszystkich wielbicieli social media marketingu tygrysek – zyskał nową twarz, to nie przypadek. Przedstawiamy Wam dziś nową identyfikację wizualną Social Tigers!


Tygrys dorasta, czyli skąd pomysł na rebranding

W ciągu dwóch i pół roku istnienia marka Social Tigers dojrzała i wyrobiła sobie silną pozycję na rynku. Nowi specjaliści w zespole, kolejni, coraz więksi klienci, rosnąca liczba fanów na profilach firmowych, „Księga Adsów”, czyli darmowy e-book o reklamie na Facebooku – wszystko to sprawiło, że obecnie jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych agencji social media w Polsce.

Ta dojrzałość od dziś przejawia się także wizualnie: nowe, proste i minimalistyczne logo zastąpiło dotychczasowy, pierwszy znak firmy: rysunkowego, komiksowego tygrysa. Oczywiście – w najnowszym logotypie Social Tigers nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla naszego brandu, mocnych, tygrysich rysów. Obecnie jednak więcej w nich elegancji niż zadziorności. Całości dopełniają równie eleganckie materiały firmowe wzbogacone o intrygujące, odważne tłoczenia.

Ta spójna koncepcja to efekt współpracy Social Tigers ze studiem projektowym relaks.studio. Za urzeczywistnienie nowych szat tygrysa odpowiada design director studia, Piotr Bujnowski.

Nowości nie tylko na zewnątrz

Trzeba jednak wspomnieć, że nowa identyfikacja wizualna to tylko jeden z kroków w kierunku jeszcze większej profesjonalizacji. Stworzyliśmy także nową strategię i strukturę firmy, która pozwoli jej na dalszą ekspansję w jasno określonym kierunku. Tygrys zyskał więc nie tylko nowe szaty, ale i nowe kształty.

Zaangażowanie – nasz znak firmowy

Mimo profesjonalizacji oraz tworzenia nowych struktur nie rezygnujemy jednak z bezpośredniego kontaktu z fanami i wszystkimi, którzy interesują się marketingiem w sieci. Dzielenie się wiedzą, wymiana myśli i realne zaangażowanie w tworzenie polskiej branży social media: to aktywności kształtujące markę Social Tigers od początku i stanowiące jej znak rozpoznawczy – taki, którego z pewnością nigdy nie zmienimy!