Bywając na grupach wszelkiej maści, zauważyliśmy, że brakuje Wam pomysłów na targetowanie osób zamożnych w systemie reklamowym Facebooka.

Tygrys jak zawsze spieszy z pomocą!

Jak targetować osoby zamożne? 10 podpowiedzi

  1. Targetowanie osób korzystających z drogich urządzeń elektronicznych. Pamiętaj, żeby koniecznie wybierać tutaj propozycje z kategorii „Zachowania”, a nie „Zainteresowania” – w ten sposób trafisz do ludzi rzeczywiście posiadających takie telefony, a nie np. piszących o nich w swoich postach.
  2. Targetowanie osób korzystających z systemu operacyjnego Mac OS X. Nie twierdzimy, że nie ma drogich komputerów na Windowsie. Ale każdy komputer na Mac OS X jest drogi, a kierujemy się tu rachunkiem prawdopodobieństwa.
  3. Targetowanie pracowników firm, w których stosunkowo trudno jest mało zarabiać. Firmy audytujące, software house'y, kancelarie prawnicze, niektóre korporacje. Pamiętajcie, że musicie wpisać ich wystarczająco dużo, by grupa odbiorców składała się z przynajmniej kilku tysięcy osób – wtedy reklama będzie dużo bardziej efektywna.
  4. Targetowanie według stanowisk zawodowych. Od prawników, przez lekarzy i programistów, aż po przedsiębiorców i osób na stanowiskach dyrektorskich.
  5. Geotargetowanie osób mieszkających w zamożnych dzielnicach i skupiskach luksusowych domów jednorodzinnych.
  6. Geotargetowanie osób przebywających w zagłębiach biurowych, takich jak Mordor Na Domaniewskiej. Może nie wszyscy zarabiają tam kokosy, ale statystycznie wciąż wyraźnie wybijają się ponad średnią.
  7. Dodawanie do ustawień targetowania nowego filtra związanego z mieszkaniem w miastach większych niż określona liczba mieszkańców. W połączeniu z kryterium wieku mamy realnie niższą szansę dotarcia do osób o małych możliwościach zakupowych. Przydatne zwłaszcza przy kampaniach szerokozasięgowych.
  8. Targetowanie osób, które dokonały większych zakupów w naszym sklepie oraz grupy odbiorców do takich klientów podobnych [lookalike]. Jest to również stosunkowo nowa opcja, bardzo ciekawa z punktu widzenia większych przedsiębiorstw, które maja na koncie wystarczająco dużo znaczących transakcji.
  9. Osoby często podróżujące zagranicę. Niezależnie od tego, czy jeżdżą tam na wakacje czy „na saksy”, ich kieszeń będzie bardziej zasobna, bo któż nie lubi zarabiać w funtach, a wydawać w złotówkach?
  10. Absolwenci bardziej prestiżowych uczelni i kierunków będący jednocześnie w wieku „dojrzałym”. Na podstawie danych dotyczących ukończenia pewnych uczelni i kierunków studiów możemy statystycznie określić, że mamy do czynienia z osobami zarabiającymi znacznie więcej, niż wynosi średnia krajowa.

Powyższe rozwiązania przedstawimy Wam połączone, w formie gotowych grup odbiorców, już w kolejnym tipie :)

A osoby głodne wiedzy przekazywanej jeszcze intensywniej zapraszamy na nasze szkolenia!