Pewnie nieraz spotkaliście się z ebookami, które miały rozwiązać istotny dla Was problem, a były albo niedopracowanym zlepkiem ogólników, albo bezczelnym materiałem reklamowym.

Firmy w pogoni za niskim kosztem pozyskania leada zapominają, że później kontaktować się będą z osobą, której zaufanie już zdążyli zawieść i pokazać się od byle jakiej strony.

Na ile takich ebooków się już w życiu złapaliście?

Celuj w prawdziwą wartość

W 2018 roku dużo łatwiej wyróżnić się, dając odbiorcy realną wartość i cenną część swojego know-how, niż aplikując mu kolejny powierzchowny bodziec. Wówczas to będzie nie tylko szansa na pozyskanie kontaktu, ale też ważny krok wizerunkowy, niezależnie czy mówimy o marce osobistej, czy międzynarodowej korporacji.

Aby nie tylko głosić takie reguły, ale również je wyznawać, przy drugiej edycji „Księgi Adsów”, postawiliśmy na dwa razy większą objętość (111 stron maszynopisu), całkowicie nową szatę graficzną w wydaniu elektronicznym i druku, a także nowy układ treści i dodatkowy wstęp dla osób kompletnie początkujących.

Premiera już 1 czerwca, a ebooka będzie można pobrać bezpłatnie przez 24h! Podaj dalej tę informację, by nie umknęła innym.

Dowiedz się więcej – szkolenia Social Tigers