Może dotarła do Was informacja o darmowej promocji wydarzeń, którą podzielił się ze światem Piotr Chmielewski​.

To dobry pretekst, żeby połączyć to z niedawno wprowadzoną automatyzacją reklam.

Darmowa reklama na Facebooku

Nie wiemy jak długo to jeszcze potrwa, ale reklama w prawej kolumnie, z rozliczeniem za aktywność pozwala promować za darmo wydarzenie na Facebooku.

Wyobraźmy sobie, że puściliście taki zestaw reklam za 1 500 zł i nie chcecie co chwila zaglądać czy już zaczęło zjadać Wam pieniądze z konta.

Co zatem robimy? Wykorzystujemy nową automatykę reklam i włączamy wygaszanie kampanii, w której koszt dołączenia do wydarzenia przekroczył 50 gr.

„Reguły automatyczne” dla reklam znajdziecie w Ads Managerze. Nawet nie w Power Editorze!

Życie na Facebooku jeszcze nigdy nie było piękniejsze :)